FAQ
Da li proizvode šaljete van državnih granica ?
Ne. Proizvode šaljemo isključivo na prostorima Bosne i Hercegovine.
Koga trebam kontaktirati ako mi bude bila potreban pomoć oko Web Shopa-a?
Za sva pitanja i nejasnoće vezane za Web Shop, možete pozvati na broj
+38 61 605 500, ili pisati na email prodaja@suppleman.ba
Kako mogu pratiti moje narudžbe ?
Svoje narudžbe možete pratiti na stranici Narudžbe
Da li mogu i kako otkazati narudžbu ?
Narudžbu možete otkazati ako proizvode nismo poslali, možete pozvati na broj
+38 61 605 500, ili pisati na email prodaja@suppleman.ba
kako mogu vratiti proizvod?
Proizvod možete vratiti ako je oštećen prilikom transporta ili zbog nekog drugog razloga smatrate da niste dobili što ste poručili. Procedura je da slikate proizvod i pošaljete na Viber broj +38 61 605 500 ili nam pišite na email: prodaja@suppleman.ba
Kolko dugo trebam čekati za narudžbu?
Ako poručeni proizvod imamo na skladištu Vašu narudžbu možete očekivati u okviru 48 sati. A ako proizvod nemamo na stanju, mi ćemo Vas pozvati ili Vam pisati na email u svrhu dogovora.
Koji su mogući načini dostave ?
Trenutno iamamo u opciji samo način “Plaćanje po isporuci”. Brzom poštom EuroExpres ćemo Vam poslati proizvode a vi platite po pouzeću.
Da li imate garanciju na proizvode ?
Da. Imamo garanciju na naše proizvode a postupak vraćanja smo objasnili u ranijim pitanjima oko vraćanja proizvoda.
Da li imate opciju zamjenskih proizvoda ?
Da. Ako ustanovimo fabričku grešku, Vi dobijate novi proizvod.