Najčešće postavljena pitanja

Da li proizvode šaljete van državnih granica?

Ne. Proizvode šaljemo isključivo na prostorima Bosne i Hercegovine.

Koliko dugo trebam čekati za narudžbu?

Ako poručeni proizvod imamo na skladištu Vašu narudžbu možete očekivati u okviru 48 sati. A ako proizvod nemamo na stanju, mi ćemo Vas pozvati ili Vam pisati na email u svrhu dogovora.

Koga trebam kontaktirati ako mi bude bila potrebna pomoć oko web shopa?

Za sva pitanja i nejasnoće vezane za Web Shop, možete pozvati na broj +38 61 605 500, ili pisati na email prodaja@suppleman.ba

Koji su mogući načini dostave?

Trenutno imamo u opciji samo način "Plaćanje po isporuci". Brzom poštom EuroExpres ćemo Vam poslati proizvode a vi platite po pouzeću.

Da li mogu i kako otkazati narudžbu?

Narudžbu možete otkazati ako proizvode nismo poslali, možete pozvati na broj +38 61 605 500, ili pisati na email prodaja@suppleman.ba

Da li imate garanciju na proizvode?

Da. Imamo garanciju na naše proizvode a postupak vraćanja smo objasnili u ranijim pitanjima oko vraćanja proizvoda.

Kako mogu vratiti proizvod?

Proizvod možete vratiti ako je oštećen prilikom transporta ili zbog nekog drugog razloga smatrate da niste dobili što ste poručili. Procedura je da slikate proizvod i pošaljete na Viber broj +38 61 605 500 ili nam pišite na email: prodaja@suppleman.ba

Da li imate opciju zamjenskih proizvoda?

Da. Ako ustanovimo fabričku grešku, Vi dobijate novi proizvod.